ویژه نامه ها

اشتراک الکترونیکی روزنامه

CAPTCHA ی تصویری

شماره های پیشین

حاشیه‌نویسی

تاریخ درج : چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸
هشتمین جایزه روابط عمومی تقدیم به باقر ساروخانی

جایزه دکتر حمید نطقی هم‌زمان با شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی‌ایران به باقر ساروخانی استاد دانشگاه تهران اعطا می‌شود.به گزارش خبرآنلاین، جایزه حمید نطقی، بنیان‌گذار روابط عمومی‌ایران از سال ۱۳۸۳ در دو سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود و این جایزه تاکنون به کاظم معتمدنژاد پدر ارتباطات نوین ایران، جیمز گرانیگ، استاد ممتاز روابط عمومی‌در گروه ارتباطات دانشگاه مریلند کالج پارک آمریکا، علی‌اکبر جلالی، پدر علم فناوری اطلاعات ایران، علی اکبر فرهنگی، پدر مدیریت رسانه ایران، سعیدرضا عاملی، استاد ممتاز ارتباطات دانشگاه تهران، یونس شکرخواه، بنیان‌گذار روزنامه‌نگاری آنلاین در ایران و حسن بشیر، استاد ممتاز ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) اعطا شده است.تالیف، ترجمه و ویراستاری بیش از ۱۶۰ عنوان کتاب، مقاله و تحقیق به زبان‌های فرانسه، انگلیسی و فارسی، انتشار بیش از ۳۰ عنوان کتاب پژوهشی در بیش از ۱۰ حوزه علمی، دریافت حدود ۵۰ لوح تقدیر و جایزه به مناسبت انتشار کتاب برگزیده سال و پژوهش برگزیده سال، برگزاری سمینارهای علمی، انجام بیش از ۳۰ کتاب پژوهشی در حوزه‌های کودکان و رسانه‌های جمعی، مهاجرت‌های اجباری و جوانان ایران از جمله اقدامات علمی ساروخانی در طول سالیان گذشته در عرصه‌های داخلی و خارجی به‌شمار می‌روند.

 

 

 

 

شیوه برقراری ارتباط تلفنی در گزارش‌های ویدئویی

چنین تصور می‌شود که ارتباط تلفنی در برنامه‌های تلویزیونی به‌تازگی ایجاد شده است. البته این تکنیک بیشتر مناسب رادیوست، اما در تلویزیون نیز سابقه‌ای طولانی دارد. تاکنون انواع مختلفی از این برنامه‌ها ساخته شده‌اند که بیشتر آنها ترکیبِ دو بخش اجرای برنامه در استودیو و طرح سوال تلفنی است. مسائل سیاسی اجتماعی و مسائل مربوط به خانوارها و نامه‌های شنوندگان عناوین قابل طرح در این برنامه‌ها هستند. اگر داوطلبانه یا به هر نحوه دیگر، نقش میزبان(مجری) به شما واگذار شد، احتمالا باید انتظار داشته‌ باشید که مسئول یک برنامه زنده و طولانی خواهید بود.به گزارش ایرنا، ساده‌ترین برنامه‌های ارتباط تلفنی در تلویزیون، برنامه‌هایی هستند که در آنها باید به‌تنهایی به تلفن‌های مردم درخصوص موضوعاتی معین پاسخ دهید. در موارد دیگر یک یا دو مهمان در استودیو، یکی از تماشاگران حاضر در استودیو و تماس‌های تلفنی چاشنی کار می‌شود. مهارت شما در این است که بتوانید همه این اجزا را با هم هماهنگ کنید و در فاصله زمانی بین تلفن‌ها، برنامه را ادامه دهید. در این میان، احتمالا از پشت صحنه حمایت خواهید شد. ابتدا شرکت‌کنندگانِ بالقوه موضوعی را که مایل هستند مطرح کنند به محقق یا تهیه‌کننده می‌گویند، در نتیجه با اجتناب از موضوعات تکراری، تعادل بین موضوعات حفظ ‌شده و عناوین تازه یا مرتبط انتخاب می‌شود. علاوه بر این، گزینه اخطار برای کسانی است که تماس می‌گیرند و احتمالا مسائل زشت یا مهم را مطرح می‌کنند، هم وجود دارد. بعضی برنامه‌ها مجهز به ضبط‌صوت هستند که پخش سوال را به حد کافی به تاخیر می‌اندازد تا بتوان به‌موقع آن‌را رهگیری کرد. در این موقع، از تماس‌گیرندگانِ واقعی خواسته می‌شود اندکی صبر کنند یا وقتی نوبتشان شد، با آنها تماس می‌گیرند. وظیفه شما ایفای نقش واسطه است و در صورت لزوم باید دخالت کنید تا مطمئن شوید که به فرد جواب داده شده است. عده‌ای هنگامی‌که می‌خواهند سوال خود را پاسخ دهند، زبانشان بند می‌آید. اینجا شما باید به کمک آنها بشتابید و بسته به شرایط، موضوع را شرح داده یا تفسیر کنید. نباید اجازه داد که وی احمق به نظر برسد یا نداند چه‌زمانی باید صحبت کند. 

url : http://www.isfahanziba.ir/node/104393

اصفهان زیبا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 

 

ضمائم روز

پیوست‌ها

  

 

 

بایگانی