ویژه نامه ها

اشتراک الکترونیکی روزنامه

CAPTCHA ی تصویری

شماره های پیشین

پیش از ورود به بازاریابی شبکه‌ای باید چه کاری انجام دهید؟

تاریخ درج : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶
شماره روزنامه: 

اگر تصمیم خود را برای انجام بازاریابی شبکه‌ای گرفته‌اید، بهتر است پیش از انتخاب شرکت ابتدا مسائلی را مورد بررسی قرار دهید که تاثیر زیادی در کار شما خواهد داشت. این مسائل به قرار زیر هستند: گرفتن سابقه کمپانی: به صورت کامل شناسنامه‌ شرکت مورد نظر را بررسی کنید. ضمن اینکه حتما باید بدانید آن شرکت مجوز انجام بازاریابی شبکه‌ای را دارد یا نه؟تحقیق درباره محصولات: قبل از تصمیم گیری باید بدانید که شرکت‌ مورد نظر شما چه محصولاتی با چه برند‌هایی عرضه می‌کند.کشف مرزها و محدودیت‌ها: باید در نظر بگیرید که رقیب مستقیم و غیر مستقیم محصولات شرکت‌ مورد نظر شما چه هستند و چه وضعیتی در بازار دارند؟مشورت کردن: باید هم با افرادی که اکنون در شبکه‌ هستند و هم افرادی که شبکه‌ را ترک کرده‌اند مشورت کنید. براساس آمار‌های جهانی کمتر از 15 درصد از بازاریابان در شبکه‌ باقی می‌مانند، فریب رویا‌پردازی را نخورید: عاقلانه تصمیم بگیرید و فریب رویا‌پردازی بازاریابان دیگر را نخورید. اعضای دیگر شبکه با حرف‌های آرمانی سعی در تشویق شما برای پیوستن به شرکت دارند و احتمالا همه چیز را مثبت نشان می‌دهند.حداکثر امتیازات: در میان 14 شرکتی که مجوز رسمی برای انجام بازاریابی شبکه‌ای را دارند به دنبال شرکتی باشید که بیشترین امتیاز ممکن‌ را برای شما خواهند داشت. مثلا شرکتی را انتخاب کنید که میزان پورسانت‌ بالاتری دارد.نیاز اطرافیان خود را بسنجید: در بازاریابی شبکه‌ای باید اطرافیان خود را برای خرید و عضویت در شبکه تشویق کنید، بنابراین بهتر است قبل از انتخاب یک شرکت ببینید که اطرافیان شما بیشتر چه نیازی دارند. مثلا خانم‌ها بهتر است به شرکتی بپوندند که لوازم‌ آرایشی بهتری می‌فروشد نه شرکتی که تمرکزش را برای توزیع کالا‌های مردانه متمرکز کرده‌است.

url : http://www.isfahanziba.ir/node/63825

دیدگاه جدیدی بگذارید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

اصفهان زیبا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 

 

ضمائم روز

پیوست‌ها

  

 

 

بایگانی