افزایش 20درصدی بار ترافیک مرسوله‌های پستی گلپایگان

رئیس اداره پست گلپایگان گفت: درآمد و بار ترافیک مرسوله‌های پستی نسبت به شش ماه سال گذشته، 20درصد افزایش داشته است. جواد برجی با بیان اینکه امسال ارسال مرسوله‌های پستی ماهیانه حدود 90 میلیون تومان درآمد داشته است، اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا برخی شغل‌ها را تحت‌الشعاع قرار داد و موجب افزایش خریدوفروش اینترنتی و افزایش چند برابری بار ترافیک مرسوله‌های پستی شده است.

تاریخ انتشار: 00:58 - پنجشنبه 1400/07/22
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
no image

او ادامه داد: در نیمه اول امسال ۳۰ هزار فقره مرسوله پستی از شهرستان گلپایگان شامل سفارشی، پیشتاز و ویژه ارسال شده و نسبت به سال گذشته حدود ۳۰درصد افزایش داشته است. رئیس اداره پست گلپایگان با بیان اینکه در شش ماه امسال تقریبا ۱۲۰ هزار مرسوله وارد شهرستان گلپایگان شده است، افزود: در شش ماه سال جاری ۵۷۵ نمونه آزمایش غربالگری تیروئید از شبکه بهداشت و درمان گلپایگان به سازمان بهداشت و درمان استان اصفهان ارسال شده است.
او با بیان اینکه سال جاری ۷۲۳ فقره نامه بین اداری توزیع شده است، تصریح کرد: در شش ماه سال جاری ۶۶۳ تأیید کد پستی در زمینه کسب جواز، اظهارنامه مالیاتی و قبوض آب و برق و گاز و همچنین یک هزار و ۷۶ فقره کد پستی برای ساخت‌وسازهای جدید انجام شده است.
برجی افزود: امسال در شهرستان، یک هزار و ۱۰۰ کارت سوخت، پنج هزار پاکت سیم‌کارت همراه اول، دو هزار و ۵۰۰ پاکت سیم‌کارت ایرانسل و هزار پاکت سیم‌کارت رایتل توزیع شده است. او افزود: در چند سال گذشته نرخ‌نامه این شرکت هیچ‌گونه افزایشی نداشته است؛ اما بار ترافیک و درآمد حاصل از آن نسبت به سال گذشته ۲۰درصد افزایش داشته است.
رئیس اداره پست گلپایگان با بیان اینکه به‌منظور جلوگیری از تخلفات تمام محتویات مرسوله‌های پستی در سیستم اداره پست درج می‌شود، خاطرنشان کرد: در این راستا دوره‌های آموزشی و توجیهات برای کارکنان پست برگزار می‌شود. او گفت: بیش از ۸۰درصد اماکن و منازل شهری و روستایی شهرستان کد پستی ۱۰ رقمی دارند و در شهرستان گلپایگان یک مرکز پست و شش دفتر پیشخوان و در شهرهای گلپایگان، گوگد و گلشهر نیز در هر کدام یک دفتر پیشخوان فعالیت دارد.

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

    معصومه فصاحت

برچسب‌های خبر