معارفه دادستان جدید نجف‌آباد

با حضور مقام‌های استانی و شهرستان، حسین گرامی به‌عنوان دادستان جدید شهرستان نجف‌آباد معرفی و از تلاش‌های علی زارع نوری، دادستان پیشین نجف‌آباد، تقدیر شد.دادستان استان اصفهان در این برنامه گفت: آقای زارع در دوران مسئولیت خود در دادستانی نجف‌آباد اقدامات بسیار خوبی در جهت حقوق عامه مردم به‌خصوص در مقابله با کرونا انجام داد و در آینده نیز از تجربیات و توانمندی‌های او در دادگاه کیفری استان که یکی از مهم‌ترین دادگاه‌های استان و مرجع رسیدگی به بسیاری از جرائم سنگین و مهم محسوب می‌شود، استفاده خواهیم کرد.

تاریخ انتشار: 10:11 - پنجشنبه 1400/07/29
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
no image

علی اصفهانی گفت: در طول چهار دهه اخیر به دلیل عملکرد برخی مدیران غرب‌گرا تا حدودی از آرمان‌های انقلاب فاصله گرفته بودیم؛ ولی به لطف خدا در حال حاضر مسئولان هر سه قوه در تلاش‌اند به آرمان‌های انقلاب بازگردند.
در ادامه، فرماندار شهرستان نجف‌آباد ضمن تشکر از تلاش‌ها و اقدامات انجام‌‌شده در دوران مسئولیت دادستان سابق گفت: عملکرد خوب ایشان در شهرستان نجف‌آباد باعث شده همه از رفتن ایشان که منشأ خیروبرکت بوده ناراحت شوند. مجتبی راعی افزود: مقابله با جرائم و آسیب‌های اجتماعی، حمایت از خانواده زندانیان، ورود جدی به مسائل کرونا، پیگیری مسائل و معضل‌های ساکنان گلدشت با کمیته امداد و موضوع‌هایی مانند زیست‌محیطی ازجمله اقداماتی بود که با همکاری و ورود قاطعانه دادستانی نجف‌آباد پیگیری شد. در این مراسم احمد براتی، رئیس دادگستری نجف‌آباد، برای حسین گرامی آرزوی موفقیت کرد و سمت جدید علی زارع نوری به‌عنوان مستشار محاکم کیفری یک استان اصفهان را به او تبریک گفت. در ادامه، علی زارع نوری نیز ضمن اشاره به برخی فعالیت‌های خویش در 25 ماه فعالیت در دادستانی، گفت: از کلیه همکاران و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی نجف‌آباد که در فضایی نامناسب مشغول احقاق حق شهروندان هستند باید تشکر ویژه‌ای کرد. او اعلام داشت: مهم‌ترین کاری که در زمان دادستانی‌ام انجام دادم در جهت امنیت و سلامتی جامعه با بیماری کرونا بود که با حضور به‌هنگام در صحنه مبارزه با کرونا انجام دادم و البته همان‌طور که در ابتدای مسئولیتم به دادستان اصفهان قول داده بودم، مبارزه با فساد اداری در نجف‌آباد را به‌طورجدی پیگیری کرده که نتایج خو بی داشته است. علی زارع از دیگر فعالیت‌های دوران خدمت خود در دادستانی نجف‌آباد را پیگیری حل مشکلات بیکاری کارگران و احیای کاشی اصفهان برشمرد و گفت: بعد از هشت سال و پنج ماه خدمتم در شهر شهیدان از همه مردم این شهر حلالیت می‌طلبم و خودم و شما را به خدای بزرگ می‌سپارم. در پایان این مراسم حسین گرامی، دادستان جدید نجف‌آباد، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان استان و شهرستان گفت: ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان دادگستری استان از مردم خوب و مؤمن شهرستان نجف‌آباد درخواست می‌کنم نقطه‌نظرات و حساسیت‌های خود درباره مشکلات و کژی‌ها را اعلام کنند تا با همکاری مسئولان بتوانیم برای حل آن‌ها قدم برداریم و ورودی پرونده‌های قضایی به دادگستری را کاهش دهیم.

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

    غلامحسین کریمی

برچسب‌های خبر