تجلیل از خانواده 20 شهید منطقه 3 شهرداری

برنامه‌ای با عنوان «رود بی‌پایان» به مناسبت سالروز تشییع 370 شهید شهر اصفهان در 25 آبان سال 1361 با حضور آیت‌الله طباطبایی امام جماعت و به همت شهرداری منطقه3 اصفهان، معاون فرهنگی شهرداری و بسیج منطقه برگزار شد.

تاریخ انتشار: 09:21 - چهارشنبه 1400/08/26
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
no image

در ادامه برنامه مدیر منطقه 3 شهرداری اصفهان به همراه فرمانده حوزه مقاوت بسیج و شهروندان منطقه با خانواده شهید رضوی دیدار و از آن‌ها تجلیل کردند. در حاشیه این مراسم مدیر منطقه 3 شهرداری اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: به مناسب تشییع 370 شهید عملیات محرم در 25 آبان 1361 برنامه و مراسمی برای یادبود و تجلیل از خانواده آن‌ها به همت معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان در هر منطقه‌ای انجام می‌شود.
حسین کارگر تصریح کرد: حدود 20 خانواده شهید در منطقه 3 شهرداری اصفهان ساکن هستند که مقرر شد برنامه‌ای در سه شب متوالی برگزار و با خانواده آن‌ها دیدار کنیم. همچنین به پاس زحمات آن‌ها از خانواده شهدا تجلیل کنیم. او افزود: امیدواریم که بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و وظایف محوله را به درستی انجام دهیم تا شرمنده شهدای هشت سال دفاع مقدس نباشیم.
مدیر منطقه 3 شهرداری اصفهان با بیان اینکه قطعا شهروندان اصفهان قدر شهدا و خانواده آن‌ها را می‌دانند، خاطرنشان کرد: شهرداری با برگزاری چنین برنامه‌هایی به مردم و مسئولان تذکر می‌دهد تا بدانند که امنیت کنونی کشور اسلامی صدقه خون شهداست.
پس همه باید به شهدا احترام بگذارند؛ افرادی که در زمان جنگ به جبهه‌ها رفتند با خون خود امنیت برای ما ایجاد کردند تا اکنون در آرامش باشیم.

شهدا الگوی جوانان و نوجوانان هستند

در ادامه نیز فرمانده حوزه مقاومت بسیج 5 امام باقر (ع) گفت: با مشارکت بسیج و شهرداری منطقه3 برنامه‌ای به مناسبت 25 آبان که گرامیداشت 370 شهید عملیات محرم است برگزار شد تا بتوانیم یاد و خاطره شهیدانی که در این روز و در شهر اصفهان تشییع شدند را گرامی بداریم.
علیرضا کلاهدوزی با بیان اینکه افتتاحیه این برنامه در مسجد نورباران اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: 20 شهیــد عـــملیات محرم ساکن منطقه 3 شهرداری اصفهان هستند؛ به همین دلیل مقرر شد در روزهای آینده از خانواده این شهدا تجلیل کنیم؛ امیدوارم بتوانیم راه و مسیر شهدا را ادامه دهیم تا مانند آن‌ها نام ما نیز همیشه درخشان باشد.
او ادامه داد: اگر ما بتوانیم با برگزاری چنین مراسم‌هایی حرکات جهادی شهدا را به مردم یادآوری کنیم و نشان دهیم، قطعا جوانان و نوجوانان ما نیز پیشتاز شنیدن رفتارهای شهدا خواهند بود. امیدوارم جوانان کشور رفتار این شهدا را الگوی راه خود قرار دهند.

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

    سید محمدحسین منتظر القائم

برچسب‌های خبر