تعیین شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری در گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: در سال جاری ۷۲درصد بودجه در بخش عمرانی هزینه خواهد شد. پیمان شکرزاده اظهار کرد: درآمد پایدار راه نجات مدیریت شهری است که در این راستا شهرداری گلپایگان برای ایجاد بستر‌های درآمد پایدار به‌منظور استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای رفع نیازهای شهری گام‌های خوبی برداشته است.

تاریخ انتشار: 06:34 - یکشنبه 1400/01/29
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
no image

او تصریح کرد: شهرداری گلپایگان برای درآمد پایدار شهری، استفاده از شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری را در دستور کار قرار داد که این شیوه‌نامه به تأیید وزارت کشور رسید و در شورای اسلامی شهر نیز مصوب شده است. به گفته شکرزاده از ابتدای سال ۱۴۰۰ بر اساس این شیوه‌نامه عمل می‌شود.
 او تأکید کرد: حوزه گردشگری اقتصاد شهری را متحول و توسعه پایدار شهری را سرعت می‌بخشد، ازاین‌رو یکی از مؤثرترین راه‌ها که به ارائه خدمات شایسته به شهروندان کمک می‌کند جذب سرمایه‌گذار و مشارکت‌های مردمی است.
شهردار گلپایگان بابیان اینکه بودجه سال جاری شهرداری ۱۱۲ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است، ادامه داد: ۷۲درصد از بودجه در بخش عمرانی هزینه خواهد شد. او افزود: لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری گلپایگان برنامه‌محور تدوین‌شده است که در صورت نوسان‌های قیمت و مشکلات اقتصادی پیش رو با مشکل رکود مواجه نشویم.
شهردار گلپایگان گفت: بودجه سال 1400 شهرداری گلپایگان با رویکرد کامل شفاف‌سازی مالی، توسعه فناوری‌های نوین، توجه ویژه به خلاقیت و نوآوری در حــــوزه‌هــای مـخـتـلـف مــدیــــریـت شـــهـری تـهـیــه و تـنـظـیـم‌شده است. او خاطرنشان کرد: سال گـذشــتـه اعـمـال محـدودیت‌ها برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرداری گلپایگان، بــاعـث به تأخیر افتادن اجرای پروژه‌های پــیــش‌بــیـنـــی‌شــــده شــهـــری و پیــشـرفــــت صددرصدی پروژه‌ها شد. شکرزاده تصریح کرد: در نیمه نخست سال ۹۹ علاوه بر تأثیر محدودیت‌های کرونا، نوسان‌های قیمت در بازار نیز باعث شد در تهیه و تأمین مصالح موردنیاز پروژه‌ها با مشکل مواجه شویم، باوجوداین، اجرای عملیات برخی پروژه‌ها با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی مدیریت شهری به انجام رسید.
شهردار گلپایگان ادامه داد: در اجرای امر مهم خدمات شهری با سیاست‌های اتخاذشده و نگارش بودجه شهرداری بر اساس واقعیت‌ها و با تلاش مجموعه شهرداری و همکاری شورای شهر، بودجه سال ۹۹ شهرداری که بر مبنای رقم ۸۶ میلیارد تومان بسته‌شده بود با افزایش 108درصدی تحقق یافت. شکرزاده گفت: تحقق 128درصدی بودجه سال 98 و همچنین تحقق 108درصدی بودجه ۹۹ نشان می‌دهد مسیری که شهرداری گلپایگان برای تدوین بودجه شهرداری در پیش‌گرفته، صحیح و بر مبنای قانون است.
شهردار تأکید کرد:  با مشارکت شهروندان و در صورت شکست کامل بیماری کرونا، قطعا برنامه‌هایی در حوزه‌های عمرانی، شهرسازی و خدمات شهری و مالی و اداری و فناوری اطلاعات اجرا می‌شود که در این راستا ابلاغ قانون درآمد پایدار در جهت تحقق پروژه‌های شهرداری بسیار مؤثر است. او تصریح کرد: پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان، دیون شهرداری و اجرای پروژه‌های عمرانی در دو سال اخیر سبب افزایش اعتماد شهروندان به مدیریت شهری شده و این مهم برای مسئولان قابل‌لمس است. شهردار گلپایگان همچنین از افتتاح ۱۱ پروژه در بهار سال ۱۴۰۰ خبر داد.

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

    معصومه فصاحت

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط